Przejdź do głównej zawartości

23. Pop-up box "Camping"

Cześć!!!:) 

Ostatnio coraz częściej sięgam po nowe formy w cardmakingu. Każda inna niż standardowa kartka oznacza dla mnie wyzwanie, z którym chcę się zmierzyć. I wiecie co? Bardzo to lubię!:)
Tym razem padło na pop-up box. Jest to kartka, która początkowo ma płaską, kwadratową formę, a zręcznym ruchem rąk zamienia się w pudełko 3D, z którego "wyskakuje" zawartość. W skrócie można powiedzieć, że jest to odwrotność exploding boxa;)
Skorzystałam z gotowej białej bazy. Do jej ozdobienia wybrałam kolekcję Mintay "Wilderness". Zależało mi, żeby stworzyć górsko-leśny klimat, typowo biwakowy, ponieważ kartkę wykonałam dla miłośnika górskich wędrówek, więc te papiery były strzałem w dziesiątkę;) Na dodatkowych paskach zamieściłam elementy z arkusza do wycięcia. To właśnie te elementy mają za zadanie "wyskakiwać" z wnętrza kartki. Dla uzyskania bardziej przestrzennego efektu podkleiłam je taśmą dystansową. Na pierwszym planie znajduje się m.in. namiot, przy którym płonie ognisko, a z tyłu wyłania się wilk. Na kawałku przezroczystej folii przykleiłam proporczyk z oznaczeniem campingu, dzięki czemu element ten jest ruchomy. Na środku boxa zamieściłam kilka rzeczy przydatnych podczas biwakowania, tj. gitarę, plecaki, trapery i lampę. W ruch wprawiłam tym razem aparat;) W tle znalazły się drzewa i kolejne leśne zwierzęta.
Boczne ścianki pop-up boxa okleiłam arkuszem w pnie drzewa. Na każdej z nich zamieściłam poszczególne wyrazy, które w całości tworzą życzenia urodzinowe. Zewnętrzne ścianki okleiłam natomiast papierami w różnokolorową kratę, kojarzącą się z koszulą drwala;) Na tylnej, najwyższej ściance "ukryłam" kieszonkę, do której włożyłam taga z bardziej prywatnymi życzeniami. Taga wykroiłam z jednej z kart dużej kolekcji. Ozdobiłam go miedzianym nitem i wstążeczką w turkusową kratę. 

Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Blog kreatywny "Stworzenia te duże i te malutkie (zwierzęta)" (link)
- Art Piaskownica "Kartka pop-up" (link)

Pozdrawiam!
Magda

Komentarze

  1. I jest biwakowo :) Bardzo fajna kompozycja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprost rewelacyjny! Tło z drewianymi belkami pasuje perfekcyjnie 👏 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny POP UP BOX :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Pięknie skomponowany camping :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, uwielbiam pop up boxy! :)
    Dziękuję za udział w zwierzakowym wyzwaniu Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To był mój pierwszy pop-up box, ale od razu polubiłam taką nietypową formę:)

      Usuń
  8. Uwielbiam kartki w tej formie. Świetna wakacyjna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć kartka była wręczana zimą :D Mam nadzieję, że niedługo znowu będę mogła wykonać pop-up boxa;) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

51. Kartka ślubna "Rustykalna"

Cześć!!!:) W poprzednim poście zaprezentowałam kartkę ślubną z shakerem. Tak się złożyło, że poniższą pracę wykonałam dla tej samej pary młodej. Chciałam, żeby obie kartki znacząco się od siebie różniły, dlatego tworząc drugą z nich, zmieniłam format, kolorystykę i styl. Tym razem postawiłam na rustykalny minimalizm. Kartka powstała na białej bazie DL. Wybrałam kolekcję P13 "Truly yours". Na spodzie znalazł się miętowy arkusz, natomiast na kremowym arkuszu zrobiłam przeszycia radełkiem, wywinęłam delikatnie brzegi i podkleiłam panel bermatą. Za pomocą wykrojnika od Craft & You Design wycięłam serce ze srebrnego papieru lustrzanego i wspomnianego miętowego arkusza. Podkleiłam je bermatą dla podniesienia kompozycji. Po prawej stronie serca przykleiłam na kosteczkach dystansowych młodą parę z bloczka Mintay "Wedding book", a po lewej stronie zbudowałam kompozycję kwiatową. Z białego foamiranu wycięłam dwa większe kwiaty przy użyciu wykrojnika Rosy Dot, a jako środk

35. Planner ślubny "Marry me"

Cześć!!!:) Ślub (i wesele ;)) to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu wielu zakochanych par. Jest to również duże przedsięwzięcie logistyczne ze względu na mnogość kwestii, które trzeba zorganizować na konkretny termin. Aby nic nam nie umknęło, warto zapisywać sobie szczegółowo wszelkie sprawy do załatwienia. Idealnym miejscem na notatki może okazać się planner ślubny, dzięki któremu łatwiej będzie nam dopiąć wszystko na tzw. "ostatni guzik". Do stworzenia poniższego plannera ślubnego wykorzystałam wkład notesowy od Fabryki Weny oraz kolekcję papierów "Marry me" od Mintay. Okładki okleiłam białym papierem laminowanym oraz arkuszem w biało-szare pasy. Na przedniej okładce znalazł się motyw strojów ślubnych. Arkusz podbiłam papierem lustrzanym w odcieniu rose gold oraz ozdobiłam dziurkaczem narożnym. Drobnym dodatkiem są różowe enamel dotsy z drobinkami. Wewnętrzne okładki notesu wyglądają tak samo - posiadają kieszonkę, w której można zamieścić np. rachunki czy l

47. Kartka na 25-lecie święceń kapłańskich

Cześć!!!:) Lubię tworzyć prace scrapowe, które już na wstępie wymagają ode mnie większego "główkowania". Moim zadaniem tym razem było zrobienie eleganckiej i stonowanej kartki w pudełku z okazji 25-lecia święceń kapłańskich. Pomimo faktu, że po raz pierwszy wykonywałam pracę na taką okazję, to sam "temat" nie był trudny, a proces tworzenia kartki i pudełka przebiegł naprawdę szybko. Natomiast, cały "haczyk" :D tkwił w tym, że w środku miało znaleźć się miejsce na prezent - numizmat okolicznościowy. Wiedziałam, że nie może ono w żaden sposób "przeszkadzać" kartce, a jednak musi być spójne z całością. Na szczęście, moje główkowanie przyniosło owocny rezultat :D Kremową bazę DL okleiłam beżowym arkuszem z kolekcji "Simple Story Beige 3" od ScrapAndMe. Wykonałam dwa prostokątne panele ze srebrnego papieru lustrzanego oraz jasnego arkusza ze wzorem damasek. Podkleiłam je bermatą dla uzyskania większej przestrzenności. W centrum pracy znalazł

Obserwatorzy