Przejdź do głównej zawartości

25. Kartka urodzinowa "Storczyk"


Cześć!!! :)

Kilka dni temu nastała kalendarzowa wiosna. Pierwsze, co kojarzy mi się z tą porą roku, to zdecydowanie budząca się do życia przyroda, a przede wszystkim kwitnące rośliny. A skoro za oknem wciąż jeszcze panuje aura zimowa, to sami możemy wywołać wiosenne impresje dzięki kwiatom, które kwitną cały rok. Tak jest właśnie ze storczykiem, który stanowi główny motyw poniższej pracy;) 
Kartka powstała na kremowej bazie kwadratowej. Pomiędzy papierami bazowymi a scrapowymi zamieściłam kalkę. Wykorzystałam pastelową kolekcję papierów Fabriki Decoru "Tender orchid".
Kartka powstała na okrągłe urodziny kobiety, która lubi storczyki, dlatego poza samymi papierami z motywem storczyków zależało mi na jak najbardziej realnym odwzorowaniu tego kwiatu. Gałązkę uformowałam z kilku tekturek gałązek od Tekturkowo, które skojarzyły mi się z nierozwiniętymi jeszcze pączkami storczyka. Wyembosowałam je oliwkowym pudrem z Agaterii. Kwiaty wykonałam z białego foamiranu, który zabarwiłam na różowo pastelami olejnymi.
Kolejnym elementem kartki jest ozdobna serwetka z Craft Passion, na której umieściłam wiek jubilatki. Cyferki wycięłam kilkukrotnie wykrojnikiem Dp Craft w białym papierze, a ich wierzch - w złotym lustrzanym. Na wywiniętym banerku odbiłam napis za pomocą stempla Agaterii. Do całości przykleiłam sowę - jest to wycisk z masy, który pomalowałam metaliczną farbą akwarelową w kolorze szampańskim. Całość kartki wykończyłam kilkoma brokatowymi enamel dotsami.
Pracę umieściłam w pudełku z okienkiem, które okleiłam papierami z kolekcji. Dodatkowo w rogach ramki przykleiłam przezroczyste perełki akrylowe. 


Pracę zgłaszam na wyzwania:
-Scrapkowo.pl "Gałązka" (link)
-Zielone Koty "Wiosenne impresje" (link)
-Tekturkowo "Idzie wiosna" (link)

Pozdrawiam!
Magda

Komentarze

  1. Śliczna kartka;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna p[raca. Piękne storczyki. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Tekturkowo. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! Bardzo oryginalny pomysł ze storczykową gałozką. Dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. praca jest prześliczna, a storczyki zjawiskowe, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna praca, kwiaty pierwsza klasa 👌 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, DT Wiola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne storczyki, dziekuje za udzial w wyzwaniu Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

51. Kartka ślubna "Rustykalna"

Cześć!!!:) W poprzednim poście zaprezentowałam kartkę ślubną z shakerem. Tak się złożyło, że poniższą pracę wykonałam dla tej samej pary młodej. Chciałam, żeby obie kartki znacząco się od siebie różniły, dlatego tworząc drugą z nich, zmieniłam format, kolorystykę i styl. Tym razem postawiłam na rustykalny minimalizm. Kartka powstała na białej bazie DL. Wybrałam kolekcję P13 "Truly yours". Na spodzie znalazł się miętowy arkusz, natomiast na kremowym arkuszu zrobiłam przeszycia radełkiem, wywinęłam delikatnie brzegi i podkleiłam panel bermatą. Za pomocą wykrojnika od Craft & You Design wycięłam serce ze srebrnego papieru lustrzanego i wspomnianego miętowego arkusza. Podkleiłam je bermatą dla podniesienia kompozycji. Po prawej stronie serca przykleiłam na kosteczkach dystansowych młodą parę z bloczka Mintay "Wedding book", a po lewej stronie zbudowałam kompozycję kwiatową. Z białego foamiranu wycięłam dwa większe kwiaty przy użyciu wykrojnika Rosy Dot, a jako środk

35. Planner ślubny "Marry me"

Cześć!!!:) Ślub (i wesele ;)) to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu wielu zakochanych par. Jest to również duże przedsięwzięcie logistyczne ze względu na mnogość kwestii, które trzeba zorganizować na konkretny termin. Aby nic nam nie umknęło, warto zapisywać sobie szczegółowo wszelkie sprawy do załatwienia. Idealnym miejscem na notatki może okazać się planner ślubny, dzięki któremu łatwiej będzie nam dopiąć wszystko na tzw. "ostatni guzik". Do stworzenia poniższego plannera ślubnego wykorzystałam wkład notesowy od Fabryki Weny oraz kolekcję papierów "Marry me" od Mintay. Okładki okleiłam białym papierem laminowanym oraz arkuszem w biało-szare pasy. Na przedniej okładce znalazł się motyw strojów ślubnych. Arkusz podbiłam papierem lustrzanym w odcieniu rose gold oraz ozdobiłam dziurkaczem narożnym. Drobnym dodatkiem są różowe enamel dotsy z drobinkami. Wewnętrzne okładki notesu wyglądają tak samo - posiadają kieszonkę, w której można zamieścić np. rachunki czy l

36. Kartka z okazji narodzin "Baby girl"

Cześć!!!:) Kiedy na świecie pojawia się nowy członek rodziny, każdy chce go jak najszybciej poznać. Warto przywitać nowonarodzone dziecko w wyjątkowy sposób, wręczając mu (a właściwie na ręce rodziców ;)) pierwszą pamiątkę, którą po latach, już jako dorosły człowiek, będzie wspominać z dużym sentymentem. Właśnie na tę okoliczność wykonałam poniższą kartkę dla dziewczynki. Praca powstała na kwadratowej bazie w kolorze różowym. Do jej oklejenia wykorzystałam dwa arkusze z kolekcji P13 "Baby Joy", które oddzieliłam od siebie bermatą dla delikatnego dystansu. Aby wyróżnić różowy arkusz z serduszkami, użyłam wykrojnika ramki z przeszyciami. Całą kompozycję kartki zbudowałam z elementów do wycięcia. Podkleiłam je kosteczkami dystansowymi o różnej grubości w celu uzyskania wielu warstw, a tym samym rozbudowania kompozycji. W centrum kartki znalazła się śpiąca dziewczynka, której towarzyszą podstawowe atrybuty noworodka, takie jak: butelka, smoczek, ubranka czy buciki. Nie mogło zab

Obserwatorzy