Przejdź do głównej zawartości

26. Kartka świąteczna "Wielkanoc"


Cześć!!!:)

Dwa tygodnie temu obchodziliśmy Wielkanoc, a kartka już dawno dotarła do adresata, dlatego wreszcie mogę zaprezentować Wam swoją kolejną pracę. 
Kartka powstała na białej bazie kwadratowej. Okleiłam ją wiosenną kolekcją papierów Studio75 "Hello Spring". Na pierwszym arkuszu widnieje motyw delikatnych kwiatów, natomiast na drugim - małe kropeczki. 
Główną kompozycję zbudowałam z wyciętych elementów z arkusza dodatków Mintay Papers "Beaty in Bloom" oraz kraftowej serwetki "Doily" Lady E Design. Zając, kwiaty i gniazdo idealnie wpasowały się w wiosenno-świąteczny klimat, nie tylko pod względem obrazu, ale również kolorystyki. Brzegi wszystkich papierowych elementów pocieniowałam tuszem Memento "Desert Sand". Podkleiłam je na kosteczkach piankowych, aby nadać pracy przestrzenności. Na dole umieściłam napis z jednego ze świątecznych arkuszy UHK Gallery.
Brzegi głównego arkusza postrzępiłam narzędziem do postarzania, a w rogach przykleiłam oliwkowe enamel dotsy.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
- RapaKivi "Wyzwanie z Gościem #101 Bingo" (link


linia: zajączek - żółty papier - napis

Pozdrawiam!
Magda

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

51. Kartka ślubna "Rustykalna"

Cześć!!!:) W poprzednim poście zaprezentowałam kartkę ślubną z shakerem. Tak się złożyło, że poniższą pracę wykonałam dla tej samej pary młodej. Chciałam, żeby obie kartki znacząco się od siebie różniły, dlatego tworząc drugą z nich, zmieniłam format, kolorystykę i styl. Tym razem postawiłam na rustykalny minimalizm. Kartka powstała na białej bazie DL. Wybrałam kolekcję P13 "Truly yours". Na spodzie znalazł się miętowy arkusz, natomiast na kremowym arkuszu zrobiłam przeszycia radełkiem, wywinęłam delikatnie brzegi i podkleiłam panel bermatą. Za pomocą wykrojnika od Craft & You Design wycięłam serce ze srebrnego papieru lustrzanego i wspomnianego miętowego arkusza. Podkleiłam je bermatą dla podniesienia kompozycji. Po prawej stronie serca przykleiłam na kosteczkach dystansowych młodą parę z bloczka Mintay "Wedding book", a po lewej stronie zbudowałam kompozycję kwiatową. Z białego foamiranu wycięłam dwa większe kwiaty przy użyciu wykrojnika Rosy Dot, a jako środk

35. Planner ślubny "Marry me"

Cześć!!!:) Ślub (i wesele ;)) to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu wielu zakochanych par. Jest to również duże przedsięwzięcie logistyczne ze względu na mnogość kwestii, które trzeba zorganizować na konkretny termin. Aby nic nam nie umknęło, warto zapisywać sobie szczegółowo wszelkie sprawy do załatwienia. Idealnym miejscem na notatki może okazać się planner ślubny, dzięki któremu łatwiej będzie nam dopiąć wszystko na tzw. "ostatni guzik". Do stworzenia poniższego plannera ślubnego wykorzystałam wkład notesowy od Fabryki Weny oraz kolekcję papierów "Marry me" od Mintay. Okładki okleiłam białym papierem laminowanym oraz arkuszem w biało-szare pasy. Na przedniej okładce znalazł się motyw strojów ślubnych. Arkusz podbiłam papierem lustrzanym w odcieniu rose gold oraz ozdobiłam dziurkaczem narożnym. Drobnym dodatkiem są różowe enamel dotsy z drobinkami. Wewnętrzne okładki notesu wyglądają tak samo - posiadają kieszonkę, w której można zamieścić np. rachunki czy l

47. Kartka na 25-lecie święceń kapłańskich

Cześć!!!:) Lubię tworzyć prace scrapowe, które już na wstępie wymagają ode mnie większego "główkowania". Moim zadaniem tym razem było zrobienie eleganckiej i stonowanej kartki w pudełku z okazji 25-lecia święceń kapłańskich. Pomimo faktu, że po raz pierwszy wykonywałam pracę na taką okazję, to sam "temat" nie był trudny, a proces tworzenia kartki i pudełka przebiegł naprawdę szybko. Natomiast, cały "haczyk" :D tkwił w tym, że w środku miało znaleźć się miejsce na prezent - numizmat okolicznościowy. Wiedziałam, że nie może ono w żaden sposób "przeszkadzać" kartce, a jednak musi być spójne z całością. Na szczęście, moje główkowanie przyniosło owocny rezultat :D Kremową bazę DL okleiłam beżowym arkuszem z kolekcji "Simple Story Beige 3" od ScrapAndMe. Wykonałam dwa prostokątne panele ze srebrnego papieru lustrzanego oraz jasnego arkusza ze wzorem damasek. Podkleiłam je bermatą dla uzyskania większej przestrzenności. W centrum pracy znalazł

Obserwatorzy