Przejdź do głównej zawartości

49. Kartka urodzinowa "Ahoj kapitanie!"


Cześć!!!:)

Praca dla mężczyzny nie musi przedstawiać wyłącznie samochodów, trybików i narzędzi, z czym nagminnie się spotykam. To tak jak z kobietami - nie każda musi lubić sukienki, torebki czy szpilki;) Dlatego moje prace staram się jak najbardziej personalizować i obierać w nich rzeczywisty kierunek zainteresowań lub upodobań danej osoby. Poniższą kartkę wykonałam z okazji 50-tych urodzin miłośnika morza, pływania, żeglowania oraz sklejania modeli statków.
Kartka powstała na kwadratowej bazie kraftowej. Wykorzystałam kolekcję papierów "Naval Treaty" od UHK Gallery. Chciałam zachować klimat vintage, dlatego wszystkie elementy papierowe postarzyłam za pomocą tuszu Distress "Vintage photo", wywinęłam ich brzegi, a gdzieniegdzie nawet je przedarłam. Arkusz w zygzaki dodatkowo przejechałam radełkiem. Postanowiłam wzbogacić tło kartki, aby stała się jeszcze bardziej morska. W tym celu stworzyłam bąbelki za pomocą pasty modelującej oraz maski z Agaterii, zamieściłam tekturki ze Snipart, które pokolorowałam niebieskim tuszem oraz przykleiłam gazę imitującą sieć rybacką. Stworzyłam również rafę koralową przy pomocy wykrojnika gałązek i małych kamyczków z Cadence.
W centrum kartki umieściłam dwa tagi z kolekcji, pomiędzy które wkomponowałam tekturkowy ster. Dodatkowo, przy tagu kapitana przymocowałam zawieszkę w kształcie kotwicy. Na kartce zamieściłam też dwa napisy z kolekcji oraz pasek z wiekiem jubilata. Całość pochlapałam czarną farbką akwarelową. Kartkę włożyłam do pudełka z okienkiem, które okleiłam arkuszem z motywem węzłów morskich .


Pracę zgłaszam na wyzwania:
-Tworzę w jednym kolorze "G jak granatowy" (link)

- Paper Card "Wakacje, urlop, podróże" (link)

Pozdrawiam!
Magda

Komentarze

  1. Piękny projekt, powodzenia w wyzwaniu TwJK. DT Syla.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca interpretacja wyzwania 💜
    Dziękuję za zgłoszenie i życzę powodzenia - AgnieszKa (Akami Handmade) DT TwJK

    OdpowiedzUsuń

  3. Super !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca. Powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca- dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

51. Kartka ślubna "Rustykalna"

Cześć!!!:) W poprzednim poście zaprezentowałam kartkę ślubną z shakerem. Tak się złożyło, że poniższą pracę wykonałam dla tej samej pary młodej. Chciałam, żeby obie kartki znacząco się od siebie różniły, dlatego tworząc drugą z nich, zmieniłam format, kolorystykę i styl. Tym razem postawiłam na rustykalny minimalizm. Kartka powstała na białej bazie DL. Wybrałam kolekcję P13 "Truly yours". Na spodzie znalazł się miętowy arkusz, natomiast na kremowym arkuszu zrobiłam przeszycia radełkiem, wywinęłam delikatnie brzegi i podkleiłam panel bermatą. Za pomocą wykrojnika od Craft & You Design wycięłam serce ze srebrnego papieru lustrzanego i wspomnianego miętowego arkusza. Podkleiłam je bermatą dla podniesienia kompozycji. Po prawej stronie serca przykleiłam na kosteczkach dystansowych młodą parę z bloczka Mintay "Wedding book", a po lewej stronie zbudowałam kompozycję kwiatową. Z białego foamiranu wycięłam dwa większe kwiaty przy użyciu wykrojnika Rosy Dot, a jako środk

35. Planner ślubny "Marry me"

Cześć!!!:) Ślub (i wesele ;)) to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu wielu zakochanych par. Jest to również duże przedsięwzięcie logistyczne ze względu na mnogość kwestii, które trzeba zorganizować na konkretny termin. Aby nic nam nie umknęło, warto zapisywać sobie szczegółowo wszelkie sprawy do załatwienia. Idealnym miejscem na notatki może okazać się planner ślubny, dzięki któremu łatwiej będzie nam dopiąć wszystko na tzw. "ostatni guzik". Do stworzenia poniższego plannera ślubnego wykorzystałam wkład notesowy od Fabryki Weny oraz kolekcję papierów "Marry me" od Mintay. Okładki okleiłam białym papierem laminowanym oraz arkuszem w biało-szare pasy. Na przedniej okładce znalazł się motyw strojów ślubnych. Arkusz podbiłam papierem lustrzanym w odcieniu rose gold oraz ozdobiłam dziurkaczem narożnym. Drobnym dodatkiem są różowe enamel dotsy z drobinkami. Wewnętrzne okładki notesu wyglądają tak samo - posiadają kieszonkę, w której można zamieścić np. rachunki czy l

47. Kartka na 25-lecie święceń kapłańskich

Cześć!!!:) Lubię tworzyć prace scrapowe, które już na wstępie wymagają ode mnie większego "główkowania". Moim zadaniem tym razem było zrobienie eleganckiej i stonowanej kartki w pudełku z okazji 25-lecia święceń kapłańskich. Pomimo faktu, że po raz pierwszy wykonywałam pracę na taką okazję, to sam "temat" nie był trudny, a proces tworzenia kartki i pudełka przebiegł naprawdę szybko. Natomiast, cały "haczyk" :D tkwił w tym, że w środku miało znaleźć się miejsce na prezent - numizmat okolicznościowy. Wiedziałam, że nie może ono w żaden sposób "przeszkadzać" kartce, a jednak musi być spójne z całością. Na szczęście, moje główkowanie przyniosło owocny rezultat :D Kremową bazę DL okleiłam beżowym arkuszem z kolekcji "Simple Story Beige 3" od ScrapAndMe. Wykonałam dwa prostokątne panele ze srebrnego papieru lustrzanego oraz jasnego arkusza ze wzorem damasek. Podkleiłam je bermatą dla uzyskania większej przestrzenności. W centrum pracy znalazł

Obserwatorzy