Przejdź do głównej zawartości

44. Kartka imieninowa "Kosmos"


Cześć!!!:)

Moim najważniejszym postanowieniem scrapowym w tym roku jest to, aby zużywać materiały (a zwłaszcza wykorzystywać ścinki!), które posiadam w swojej pracowni, zamiast kupować kolejne. Co prawda, kiedy przyszło mi wykonać kartkę dla chłopca w tematyce Kosmosu, pierwsze o czym pomyślałam, to zakup konkretnych arkuszy z pewnej kolekcji. Na szczęście moje postanowienie samo mnie upomniało i przeszukałam wszystkie swoje papiery w celu znalezienia kosmicznych elementów. Nie było tego zbyt wiele, praktycznie nic, dlatego musiałam mocno pobudzić swoją wyobraźnię. I tak oto powstała poniższa praca. 
Kartka ma formę kwadratową. Na czarną bazę przykleiłam zielony arkusz z brokatem. Granatowy papier z nadrukowanymi złoceniami, kojarzący się z gwiaździstym niebem, pochodzi z kolekcji Zoju Design "Unicorn Fairytales".
W centrum pracy zamieściłam suberbohatera - kota, którego wycięłam z bloczka dodatków "Cute Book" od Mintay Papers. Przykleiłam go na dystansie na okręgu imitującym księżyc  - to skrawek z kolekcji Galerii Papieru "Gra w kolory III". Wokół postaci zamieściłam tekturkę wianka z Twojej Tekturki, która skojarzyła mi się z orbitą. Pomalowałam ją złotą farbą metaliczną. Przykleiłam też drobne kamyczki z Cadence, będące odzwierciedleniem pyłu kosmicznego;) Dodatkowo chciałam nawiązać do Układu Słonecznego (w końcu to kosmiczna kartka :D), dlatego ze ścinków różnych kolekcji papierów powstały planety, czyli wycięte okręgi z przeszyciami. Małym uzupełnieniem są chmurki i napis, przyklejone na taśmie piankowej.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
-Paper Card "DZIECKO, coś dla dziecka" (link)

Pozdrawiam!
Magda

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

51. Kartka ślubna "Rustykalna"

Cześć!!!:) W poprzednim poście zaprezentowałam kartkę ślubną z shakerem. Tak się złożyło, że poniższą pracę wykonałam dla tej samej pary młodej. Chciałam, żeby obie kartki znacząco się od siebie różniły, dlatego tworząc drugą z nich, zmieniłam format, kolorystykę i styl. Tym razem postawiłam na rustykalny minimalizm. Kartka powstała na białej bazie DL. Wybrałam kolekcję P13 "Truly yours". Na spodzie znalazł się miętowy arkusz, natomiast na kremowym arkuszu zrobiłam przeszycia radełkiem, wywinęłam delikatnie brzegi i podkleiłam panel bermatą. Za pomocą wykrojnika od Craft & You Design wycięłam serce ze srebrnego papieru lustrzanego i wspomnianego miętowego arkusza. Podkleiłam je bermatą dla podniesienia kompozycji. Po prawej stronie serca przykleiłam na kosteczkach dystansowych młodą parę z bloczka Mintay "Wedding book", a po lewej stronie zbudowałam kompozycję kwiatową. Z białego foamiranu wycięłam dwa większe kwiaty przy użyciu wykrojnika Rosy Dot, a jako środk

35. Planner ślubny "Marry me"

Cześć!!!:) Ślub (i wesele ;)) to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu wielu zakochanych par. Jest to również duże przedsięwzięcie logistyczne ze względu na mnogość kwestii, które trzeba zorganizować na konkretny termin. Aby nic nam nie umknęło, warto zapisywać sobie szczegółowo wszelkie sprawy do załatwienia. Idealnym miejscem na notatki może okazać się planner ślubny, dzięki któremu łatwiej będzie nam dopiąć wszystko na tzw. "ostatni guzik". Do stworzenia poniższego plannera ślubnego wykorzystałam wkład notesowy od Fabryki Weny oraz kolekcję papierów "Marry me" od Mintay. Okładki okleiłam białym papierem laminowanym oraz arkuszem w biało-szare pasy. Na przedniej okładce znalazł się motyw strojów ślubnych. Arkusz podbiłam papierem lustrzanym w odcieniu rose gold oraz ozdobiłam dziurkaczem narożnym. Drobnym dodatkiem są różowe enamel dotsy z drobinkami. Wewnętrzne okładki notesu wyglądają tak samo - posiadają kieszonkę, w której można zamieścić np. rachunki czy l

36. Kartka z okazji narodzin "Baby girl"

Cześć!!!:) Kiedy na świecie pojawia się nowy członek rodziny, każdy chce go jak najszybciej poznać. Warto przywitać nowonarodzone dziecko w wyjątkowy sposób, wręczając mu (a właściwie na ręce rodziców ;)) pierwszą pamiątkę, którą po latach, już jako dorosły człowiek, będzie wspominać z dużym sentymentem. Właśnie na tę okoliczność wykonałam poniższą kartkę dla dziewczynki. Praca powstała na kwadratowej bazie w kolorze różowym. Do jej oklejenia wykorzystałam dwa arkusze z kolekcji P13 "Baby Joy", które oddzieliłam od siebie bermatą dla delikatnego dystansu. Aby wyróżnić różowy arkusz z serduszkami, użyłam wykrojnika ramki z przeszyciami. Całą kompozycję kartki zbudowałam z elementów do wycięcia. Podkleiłam je kosteczkami dystansowymi o różnej grubości w celu uzyskania wielu warstw, a tym samym rozbudowania kompozycji. W centrum kartki znalazła się śpiąca dziewczynka, której towarzyszą podstawowe atrybuty noworodka, takie jak: butelka, smoczek, ubranka czy buciki. Nie mogło zab

Obserwatorzy